Sosyal Medya

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ EĞİTİMİ

CRM ya da müşteri ilişkileri yönetimi; şirketinizin en değerli yatırımını odak noktasına yerleştiren bir stratejiyi tanımlar: Yani müşterilerinizi. Birçok şirketin değerli sermayesi, müşterilerle ilgili bilgiler ve müşterilerle yaşanan deneyimlerdir. CRM ile birlikte bu bilgi şeffaf hale gelir ve satış gücü otomasyonuyla birlikte şirkette kullanılır.

 

Fonksiyonel Eğitim, tecrübeli kadrosu ve uygulamalı eğitimleri ile firmaların ve bireylerin müşteri yönetimi ile alakalı sistemsel yaklaşımlarda bulunma, davranışları yönetme konusunda sürekli gelişimleri için bilgilendirme eğitimleri sunmaktadır.

 

 

FİRMALARA VE ÇALIŞANLARA KATKILARI

 

NELERDİR?

 

Müşteri ihtiyaçlarını anlamak,

Talep karşılama teknikleri geliştirmek,

Satış sürecini yönetmek,

Müşteri memnuniyetini arttırmak

 

 

KİMLER KATILMALI?

Müşteri ile ilişki kuran tüm çalışanlar,

Pazarlama, müşteri hizmetleri, crm, satış çalışanları,

Yöneticiler, liderler..

 

 

KURS İÇERİĞİ

Müşteri odaklılık

CRM nedir?

Müşteri ile iletişimde kazalar

Müşteri şikayetleri ile başa çıkma

Kusursuz müşteri ilişkileri

Müşteri sadakati

Müşteri ilişkilerinde standartlar

 

 

SÜRE

1 gün