Sosyal Medya

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi


ISO 10002:2014 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ BİLGİLENDİRME EĞİTİMİ

NEDİR?

ISO 10002:2014 MMYS Bilgilendirme Eğitimi;  kuruluşunuzda geliştirebileceğiniz, şikayet nedenlerini ortadan kaldıracağınız alanları belirlemenize de yardımcı olan, müşteri şikayetlerini daha etkin ve daha verimli yönetmeniz için gerekli yönetim araçlarını tanımlayan, daha çok müşterinin sağladığınız hizmetten memnun kalmasına olanak sağlayan yönetim sisteminin sürdürülebilirliği için gerekli becerileri sağlar. ISO 10002:2014 prensipleri ve uygulamaları açıklanır ve katılımcılara bir tetkik programının yönetilmesinden tetkik sonuçlarının raporlanmasına kadar tüm tetkik süreci anlatılır. Eğitim süresince, sınıf anlatımları, uygulamalar, tetkik simülasyonları, grup çalışmaları, test ve tartışmalardan oluşan bir program vardır.


FİRMALARA KATKILARI NELERDİR?

Müşteri geri bildirim analizleri ile firma stratejisine yön verilebilir.

Firmada müşteri odaklılık bilinci oluşur.

Müşteri memnuniyeti ve karlılık artar.



KİMLER KATILMALI?

Yönetim temsilcileri, danışmanlar, MMYS prosesleri hakkında bilgi sahibi olmak isteyenler, kariyer planını bu doğrultuda oluşturan öğrenciler,

Firmalarında ISO 10002:2014 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi uygulayanlar, iç denetim gerçekleştirenler,


KURS İÇERİĞİ

Kapsam ve terimler (ISO 10002)

Şeffaflık, erişilebilirlik, objektiflik ne demek? (uygulama)

Ücretler, gizlilik, müşteri odaklı yaklaşım ve hesap verilebilirlik nasıl yönetilir? (uygulama)

Liderlik (politika oluşturalım-uygulama)

Görev tanımlarını belirleyelim (uygulama)

Kaynak yönetimi

Hedef planlayalım (uygulama)

İletişim (müşteri şikayeti yönetimi simülasyonu)

İç tetkik (Simülasyon)

Yönetimin gözden geçirmesi

İyileştirme

Test


SÜRE

1 gün


SERTİFİKA


Başarılı olan katılımcılara FONKSİYONEL EĞİTİM onaylı ISO 10002:2014 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ BİLGİLENDİRME EĞİTİMİ KATLIM sertifikası verilecektir.